Studiu ce vizeaza atitudinea IMM-urilor si antreprenorilor fata de online

0 comentarii

e-Invest, in parteneriat cu Fundatia Post Privatizare (FPP), lanseaza un studiu care-si propune sa raspunda catorva intrebari cheie privind atitudinea IMM-urilor si antreprenorilor fata de proiectele online.

Studiul isi propune sa releve, printre altele, care este gradul actual de interes din partea antreprenorilor si IMM-urilor in legatura cu piata de online din Romania, care sunt sumele pe care IMM-urile sau antreprenorii le-ar investi in zona online sau care sunt zonele catre care s-ar putea indrepta pentru sprijin (logistic, know-how sau financiar), se arata in comunicatul de presa.

Targetat la nivel national, studiul se adreseaza in egala masura IMM-urilor si profesiilor liberale din Romania precum si antreprenorilor si are ca scop contributia activa la dezvoltarea acestui sector, pentru a oferi competitivitate pe piata interna si externa.

Concluziile acestui studiu vor reprezenta baza pe care FPP va putea formula propuneri pentru elaborarea si ajustarea strategiei Ministerului pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie in perioada urmatoare.

Studiul este disponibil pe CercetareOnline.ro, un produs e-Invest Marketing Romania.

Sursa: Startups.ro

Copyright © Alex Circei - Blogger Theme by BloggerThemes